Friday, June 17, 2011

KNIBBEL No.24 - GEBED : AANBIDDINGSVERWONDERING OOR GOD DRIE-ENIG

Drie in een, Een in drie, God van my verlossing;
Hemelse Vader, Ewige Middelaar-Seun, Heilige Gees,
ek bewonder en aanbid U as één Wese, één God - in drie Persone!
O, dat Ú Uself aan sóndaars openbaar en hulle inlyf in U Koninkryk!
Vader, U het my liefgehad en die Here Jesus gestuur om my te verlos.
Here Jesus, U het my liefgehad en my natuur aangeneem;
U het U bloed gestort om my sonde weg te was;
U het alle geregtigheid volbring - ten einde my mislukkings te bedek.
Heilige Gees, U het my liefgehad en in my kom woon;
U het God se saad in my kom plant;
U openbaar die heerlikheid van die Here Jesus toenemend aan my.
O Drie-enige God, ek loof en dank U vir 'n liefde,
so onverdienstelik, onbeskryflik, onpeilbaar,
- so kragtig dat dit verdorwenes red en hulle in heerlikheid in verhoog.
O Vader, ek dank U dat U in oorvloedige genade
my aan U Seun, die Here Jesus Christus gegee het
om 'n skaap in Sy kudde te wees, 'n kleinood in Sy hand.
O Christus, ek dank U dat U in oorvloedige genade
my aangeneem het, my as U kosbare rentmeesterskap aanvaar het.
O Heilige Gees, ek dank U dat U in oorvloedige genade
my blinde oë geopen het om die heil in Christus te sien;
my weerspannige hart oorweldig het;
my trotse eiegeregtigheid in geloof laat ontvlam het;
my vir ewig met die Hoof van die nuwe mensheid verenig het.
O Vader, U heers in 'n ontoeganklike lig; tog hoor en verhoor U my gebede.
O Here Jesus, U hand is uitgestrek om my smekinge aan die Vader deur te gee.
O Heilige Gees, U help my om
in plaas van kleingelowig en traag, vurig en afwagtend te bid;
in plaas van kleinlik kortsigtig, in die lig van die ewigheid te pleit.
O Drie-enige God wat die heelal met U woord tot stand gebring het,
U het my geroep en beveel om ook in gebed U medewerker te wees.
Leer my dus al hoe meer verstaan waarop dit werklik aankom!

[Vry vertaal en verwerk uit "The Valley of Vision", p.3]
Nico van der Walt

No comments:

Post a Comment