Thursday, June 23, 2011

KNIBBEL No.26 - GEBED - VERLANGE NA 'N HEILIGE LEWE

O HERE, MY GOD,
Vir my is die hoogste goed om U te behaag
en om te wees wat U wil hê ek moet wees.
Ag! As ek maar heilig kon wees soos U heilig is,
vlekkeloos soos Christus,
volmaak soos die Heilige Gees.
Die roeping om heilig te lewe, is waarlik die uitnemendste opdrag in U Woord!
En tog, helaas, breek ek hierdie bevel van U weer en weer.
Moet dit waarlik nog die res van my lewe in hierdie wêreld voortduur?
Is dit regtig nodig? Onontkombaar?
O, ek is 'n sondaar!
Ek bedroef U, die Algoeie God - U wat oneindig is in U goedheid en genade!
As U my maar vir elke oortreding wou straf,
sou dit nie so seergemaak het wanneer ek U beledig nie.
Maar hoewel ek oor en oor sondig,
betoon U oor en oor U goedheid aan my.
Ek sou enige prys betaal om nou al van sonde ontslae te raak - indien dit maar moontlik was.
O, as ek net kon ophou om U, die God van heerlikheid, te onteer!
Wat kan ek tog doen om U, die allerhoogste, allerheerlikste Wese te aanbid soos dit moet?
- om U te verheerlik soos dit hoort?
O, as ek maar myself sonder enige beperkinge volmaak kon toewy aan U diens.
O, as ek myself maar só vir U kon opoffer
dat ek nooit weer eiebelang en selfverheffing sou najaag nie,
dat ek nooit weer begeertes en emosies sou hê wat strydig met U wil is nie!
Maar, helaas, ek kry dit nie reg om te lewe sonder om te sondig nie!
Ten minste verheerlik die éngele U - onophoudelik en vir ewig;
ten minste buig húlle steeds laer voor U, die heerlike Hemelkoning.
En, kort voor lank, sal ook mý stem en lewe suiwer en harmonieus by hulle aanbidding inval!
Die apostel is reg: "Uit genade is julle gered!"
Al sou ek vir ewig alles doen wat ek kan,
sal ek bloot 'n breukdeeltjie van die hulde bring
wat die allerhoogste, algoeie en driemaal heilige God toekom.
Here, verruim tog my kapasiteit om U te ken en U te dien.
O, vul tog my hart steeds meer en meer met U goddelike, hemelse liefde!
AMEN.

Vry vertaal uit "The Valley of Vision - A Collection of Puritan Prayers & Devotions", p.128.

No comments:

Post a Comment