Wednesday, June 1, 2011

KNIBBEL No.12 - GEBED : BEPEINSING OOR DIE EWIGHEID

Ag Here!
So maklik sing ek Newton se woorde sonder om daaroor na te dink:
when we've been there ten thousand years
bright shining as the sun
we've no less days to sing God's praise
than when we've first begun
Tog peins ek wel meermale oor wat dit beteken
dat ek vir ewig lewe
Maar soos klokslag duisel my denke
hang my brein op soos 'n rekenaar wat nie kan bykom nie
Ek onthou hoe dit my aangegryp het
toe ek as seuntjie
gelees het van die ontsaglike groot rots in die see
waarop 'n voëltjie elke duisend jaar sy bekkie gaan slyp
en as daardie rots dan eendag weggeslyt is
sal die eerste dag van die ewigheid verby wees
Waarlik, hierdie lewe is 'n nanosekonde
in vergelyking met die ewigheid van my bestaan hierna
Maar so 'n vergelyking werk nie
want mens kan nie eindigheid en oneindigheid met mekaar vergelyk nie
daar is nie sóveel eindighede in 'n oneindigheid nie
oneindigheid kan nie gekwantifiseer word nie
Ek moet dus maar berus
ons wat vasgevang sit in die dimensie van tyd
kan nie begin om die ewigheid regtig te verstaan nie
En tog praat U met ons daaroor
dit beteken gewoon dat ek nooit sal ophou bestaan nie - nooit nie
Wat my net soveel aangryp
is die feit dat U my in staat gestel het om lewe voort te bring
lewe wat nooit weer gaan ophou nie
En wat my dan laat verkrummel onder die verantwoordelikheid
is dat ek 'n rol te speel het
in die bepaling van wáár daardie lewe vir ewig sal bestaan
- in onbeskryflike heerlikheid by U
- of in ondenkbare smarte weg van U
Waarlik, die verwekking van 'n kind
is meer as 'n oomblik se ekstase
dis so na aan goddelike status
soos wat ek ooit sal kom - in elk geval in hierdie lewe
En die verantwoordelikheid om so 'n kind dan te leer en te lei
is oorweldigend
want daardie vier kilo bondeltjie in die wieg
gaan oor honderdmiljoen jaar
óf die Here loof in liefdesverrukking
óf God vloek in woedewaansin
O Here, vergewe my mislukkings sonder tal
En ek? Waarheen is ek op pad?
Help my onthou
dat daar niks belangriker kan wees
as om elke oomblik in Christus te skuil nie
Want wanneer ek gaan oorstap na die hiernamaals
weet ek gewoon nie
hoevele is daar nie per slot van rekening
wat selfs net vyf minute voor die tyd
nie weet dat hulle op die drumpel van die ewigheid staan nie
Here, Here,
as daar net een ding is wat U asseblief vir my in hierdie lewe moet doen
nee, twee
dan is dit om my gereed te maak en te hou vir U ewige heerlikheid
en om my dan te help
om die implikasies van die feit dat ek vir ewig lewe
hier en nou tot U eer uit te leef
AMEN
Nico van der Walt

No comments:

Post a Comment