Wednesday, June 1, 2011

KNIBBEL No.9 - GEBED : AANBIDDINGSVERWONDERING

HERE MY GOD
U is die allerhoogste in gesag
die alleen-heersende Vors van die ganse skepping
tydloos in U bestaan
verbysterend vindingryk in U skeppingsvernuf
volkome alleen-eienaar van alles wat is
Met eerbied is ek vervul as ek voor U staan
as ek U ontsagwekkende heiligheid bepeins
U majestieuse grootsheid
U glinsterende heerlikheid
U onbeperkte krag
U onbetwisbare soewereiniteit
Ek aanbid U oor U vlekkelose karakter
U oneindige kennis en wysheid
U onkreukbare geregtigheid
U onwankelbare getrouheid
U onuitputlike barmhartigheid
U weergalose genade
Maar ook U angswekkende toorn teen alle sonde
Ek buig my knieë en lê my hart voor U
as ek U verblindende skoonheid bedink
U steeds-bekorende persoonlikheid
U onbegryplike sagmoedigheid
U ondeurgrondelike begrip
U onpeilbare liefde
Ek erken dat 'n veel groter begrip en belewing van wie en wat U werklik is
my grootste nood is
Ek vra U om in genade ruim in hierdie behoefte te voorsien
In nederigheid, maar dringend, wil ek dus bid
"Leer my U weë, sodat ek U mag ken en guns in U oë mag hê."
In die Naam van Jesus Christus, my Middelaar, bid ek dit
AMEN JA AMEN
Nico van der Walt

No comments:

Post a Comment